Fotografijų galerijos

Prieš Kalėdas - „Pepco“ įkurtuvės Priekulėje

2021/12/13 1:08
Reda Baltinaitė
Skaitymo laikas: 3 minutės
125

Netruks Priekulėje bus atidaryta pirmoji Klaipėdos rajone prekybos tinklo „Pepco“ parduotuvė. Naujoji parduotuvė Priekulėje bus 442 kv. m ploto, čia sukurtos 5,5 naujų darbo vietų.

Pasidomėti prekybos tinklo plėtros planais paskatino „Gargždai United“ feisbuko paskyros komentaruose pasklidęs gandas, kad parduotuvę ketinama atidaryti Gargžduose. Gandas nepasitvirtino. „Pepco“ artimausiu metu neplanuoja atidaryti parduotuvės Gargžduose.

Duris atvers prieš Kalėdas

Kaip „GargždaI United“ teigė „Pepco“ operacinės veiklos vadovė  Erika Maželienė, šiuo metu įrenginėjamoje naujojoje parduotuvėje Priekulėje vyksta intensyvūs darbai.

„Instaliuojame visą reikalingą įrangą, dėliojame prekes į lentynas, apmokome darbuotojus, kad atidarymo dieną būtume pilnai pasirengę ir galėtume savo pirkėjus pakviesti į moderniai ir patogiai įrengtą parduotuvę, - sakė E.Maželienė. -Džiugi žinia tiek mums, tiek mūsų pirkėjams yra ta, kad žadame atsidaryti anksčiau nei buvo planuota. Dabar numatyta parduotuvės atidarymo data yra gruodžio 20 d. 10 val., todėl pirkėjai dar spės pasirūpinti kalėdinėmis paskutinės minutės dovanomis savo artimiesiems, namų bei stalo papuošimais.“

Parduotuvė Priekulėje bus atidaryta adresu Pasagos g. 1A, šalia jau įsikūrusios parduotuvės „Maxima“. 

„Tai, kad atsidarome šalia maisto operatoriaus nėra atsitiktinumas. Ieškodami naujų lokacijų savo parduotuvėms, atsižvelgiame į daug faktorių, tarp kurių – galimybė patogiai apsipirkti, t.y. įgyti visų būtiniausių prekių vienoje vietoje, taip pat - erdvi automobilių stovėjimo aikštelė, - pasakojo „Pepco“ atstovė. - Vykdant plėtrą tiek Lietuvoje, tiek kitose Baltijos šalyse, skirtingai nei kiti prekybos tinklai, mes orientuojamės ne tik į didžiuosius miestus. Vykdome intensyvią plėtrą regionuose. Vienas iš strateginių „Pepco“ tikslų – užtikrinti, kad mūsų parduotuvės būtų kuo patogiau ir greičiau pasiekiamos kiekvienam pirkėjui. Todėl plėtra apima didžiuosius, vidutinius ir mažesnius Lietuvos miestus ir miestelius, kurių gyventojų skaičius prasideda nuo 5 tūkstančių. Taigi, Priekulė yra ne išimtis. Nepaisant to, kad tai nėra didmiestis, mažesniuose miestuose matome didelį tokių parduotuvių kaip „Pepco“ poreikį. Be to, pastebėjome, kad būtent mažesniuose miestuose ir miesteliuose mūsų parduotuvės yra labai laukiamos ir mėgstamos pirkėjų,“ - sakė E.Maželienė.

Priekulėje - naujo stiliaus parduotuvė

Naujoji parduotuvė Priekulėje bus 442 kv. m ploto, jau sukurtos  5,5 naujų darbo vietų. Tai bus jau šeštoji „Pepco“ parduotuvė Lietuvoje, kuri pasipuoš atsinaujinusiu logotipu ir interjeru.

„Mes nuolat sekame naujausias tendencijas, tad po daugybės apklausų, susitikimų su pirkėjais ir bandymų, padarėme konkrečias išvadas ir suplanavome pokyčius. Pirkėjai turėtų atkreipti dėmesį į patogesnius ir talpesnius pirkinių krepšius, naują darbuotojų aprangą, dar aiškesnes navigacijas ir atsinaujinusią prekių komunikaciją. Mes atsisakėme ryškių ir akį rėžiančių spalvų, kad komunikacija parduotuvėje neerzintų, o pirkėjai dėmesį kreiptų į prekes. Be vizualinio pasikeitimo, pokyčiai taip pat matomi ir prekių pateikime. Naujai atidaromose parduotuvėse maksimaliai išnaudojame visą parduotuvės plotą, todėl galime praplėsti drabužių, namų prekių kategorijas ir pasiūlyti savo pirkėjams dar daugiau prekių,“- pasakojo „Pepco“ operacinės veiklos vadovė  E.Maželienė.

Prekybos tinklas „Pepco“, 2004 metais įkurtas Lenkijoje, šiandien valdo apie 2600 parduotuvių keturiolikoje Europos šalių, jas kiekvieną mėnesį aplanko 20 milijonų pirkėjų, dirba 20 tūkstančių darbuotojų, o visų parduotuvių plotas siekia daugiau nei  200 000 kv. m.

Daugiau naujienų

Copyright © 2022 Gargždai United Privatumo politika
apartmentcamera-videomap-markermagnifiercross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram